Tietoa meistä

Hämeenlinnan Seudun Yrittäjänaiset ry kuuluvat Suomen Yrittäjänaisten liittoon. Suomen Yrittäjänaiset ry on valtakunnallinen etujärjestö, joka ajaa yrittäjänaisten taloudellisia ja yhteiskunnallisia etuja. Se on naisyrittäjyyden asiantuntemusta edustava itsenäinen kattojärjestö, johon kuuluu liki 80 paikallisyhdistystä ja noin 6 000 jäsentä. Edunvalvontatyössä keskitytään naisyrittäjän arkeen työskentelemällä aktiivisesti yrittäjänaisten sosiaaliturvan parantamiseksi sekä perheen ja yrittämisen yhteensovittamiseksi.

Hämeenlinnassa yhdistyksemme on toiminut vuodesta 1987 saakka, ja toiminnassamme on mukana kasvava porukka yrittäjänaista tai yrittäjähenkistä naista. Toimimme myös omalta osaltamme naisyrittäjyyden kehittäjänä ja tuemme keskusliiton toimintaa paikallisella tasolla. Lisäksi aktiivinen ryhmämme järjestää muun muassa koulutuksia, yritysvierailuja, ystäväniltoja sekä erilaisia virkistys- ja kulttuuritapahtumia. Verkostoidumme Hämeenlinnassa ja sen lähialueilla pyrkien saattamaan mahdollisia yhteistyökumppaneita yhteen.

Toimintasuunnitelma 2023 voit lukea tästä.

Yhteistyössä