Tiedote – Vuoden Yrittäjänainen 2022 & uusi hallitus

22.11.2022 Julkaisuvapaa heti

Hämeenlinnan Seudun Yrittäjänaiset ry on valinnut vuoden 2022 yrittäjänaiseksi Tiina Vehkakoski-Helénin, Isännöinti Vehkakoski-Helén ky.

Tiina Vehkakoski-Helén on toiminut yrittäjänä jo 15 vuotta vaikuttaen vahvasti Hämeenlinnan alueella. Hänellä on positiivinen asenne sekä draivi mennä eteenpäin. Hän kehittää ja kasvattaa yritystään suunnitelmallisesti ja on taistellut itsensä läpi alalla, joka on hyvin miesvaltainen. Tämä aktiivinen jäsen, on ollut aikanaan myös yhdistyksemme puheenjohtajana sekä tämän jälkeen toiminnantarkastajana.

Suomen Yrittäjänaiset ry myönsi Minna Lindbergille pronssisen kunniamerkin aktiivisesta hallitustyöstä.

Raili Viljaselle myönnettiin Hämeenlinnan Seudun Yrittäjänaiset ry:n kunniajäsenyys pitkäaikaisesta ja aktiivisesta työstä yhdistyksen eteen.

Hämeenlinnan Seudun Yrittäjänaisten hallitukseen valittiin uusina jäseninä seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi Enni Laukkanen, Essi Lappalainen, Tia Yliskylä ja Laura Lappalainen. Uudestaan hallitukseen, toiselle kaudelle valittiin Ulla Heikkilä-Jurvanen ja Anna-Liisa Lötjönen. Yrittäjänaisten hallituksen puheenjohtajana jatkaa Jenna Leino, sekä jäseninä Tiia Helén sekä Jenna Juurinen. Rahastonhoitajana ja rekisterivastaavana jatkaa Raili Viljanen. Valinnat tehtiin Hämeenlinnan Seudun Yrittäjänaisten vuosikokouksessa 17.11.2022. Lisätietoja:Jenna Leino
puheenjohtaja, Hämeenlinnan Seudun Yrittäjänaiset ry
jenna.leino@parolantienkukkapalvelu.fi040-5423433